بهترين موس هاي گيمينگ كه براي بازي كردن در سال 2019 پيشنهاد مي‌شوند (بخش اول)

۸۱ بازديد

اگر يكي از طرفداران بازي‌ هاي ويديويي هستيد و يك گيمر حرفه‌اي محسوب مي‌شويد، پيشنهاد مي‌كنيم با پلازامگ همراه باشيد تا در ادامه بهترين موس هاي گيمينگ را به شما معرفي كنيم.

مطمئنا در بازار شلوغ فعلي پيدا كردن يك ماوس گيمينگ مناسب، كار نسبتا مشكلي به نظر مي‌رسد. در حقيقت در هر هفته حدود ده ماوس جديد وارد بازار مي‌شود كه تقريبا همگي از ظاهر و عملكرد يكساني برخوردار هستند؛ با اين حال برخي از كمپاني‌ها آنقدر در حوزه گيم و توليد سخت‌افزار مربوط به آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند كه بدون شك محصولات آنها در بازار به خوبي مي‌درخشند.

سه فاكتوري مهمي كه در انتخاب يك ماوس گيمينگ نقش اصلي دارند، عبارتند از: طراحي ارگونوميك، عملكرد عالي و امكان شخصي‌سازي دكمه‌ها. در حقيقت يك گيمر حرفه‌اي به دنبال ماوسي است كه به خوبي در دستش جاي بگيرد و در استفاده طولاني مدت، دست او را خسته و اذيت نكند. اما در كنار راحتي، عملكرد ماوس يكي ديگر از ويژگي‌هاي مهم آن به شمار مي‌رود. در حقيقت كاربر ترجيح مي‌دهد كه هميشه از يك ماوس با حسگر نوري و همچنين با دقت بالا استفاده كند. دكمه‌هاي قابل برنامه‌ريزي و شخصي‌سازي نيز از ديگر فاكتورهاي مهم براي انتخاب يك ماوس گيمينگ خوب محسوب مي‌شود.

حال اگر به بازي‌هاي ويديويي علاقه داريد و يك گيمر حرفه‌اي محسوب مي‌شويد با پلازامگ همراه باشيد تا در ادامه با بهترين موس هاي گيمينگ آشنا شويد.

ماوس گيمينگ ريزر مدل Deathadder Elite

Razer Deathadder Elite Gaming Mouse 

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سيم                                       پورت USB

يكي از برترين ماوس‌هاي گيمينگ، ماوس Deathadder Elite ساخت كمپاني ريزر است. كمپاني ريزر يكي از قدرتمندترين توليدكننده‌هاي سخت‌افزار و لوازم جانبي بازي است و در اين زمينه ماوس‌هاي گيمينگ قدرتمندي توسط اين برند توليد شده است. ماوس گيمينگ ريزر مدل Deathadder Elite از حسگر نوري به اندازه 16000 DPI برخوردار است.

البته به‌راحتي مي‌توان ميزان حساسيت اين ماوس را با توجه به نوع بازي و يا فعاليتي كه با ماوس انجام مي‌دهيد، تغيير داد اما مطمئنا گيمرهاي حرفه‌اي، دقت بالاي حسگر ماوس را مي‌پسندند. طراحي اين ماوس گيمينگ بسيار زيبا است و نورهاي زيبايي از خود ساطع مي‌كند كه كاربر مي‌تواند با توجه به سليقه خود، رنگ اين نوردهي را تغيير دهد. ماوس گيمينگ ريزر مدل Deathadder Elite مجهز به 7 كليد است كه قابل برنامه‌ريزي هستند. اين ماوس از كابل USB پشتيباني مي‌كند و قادر است تا 50 ميليون كليك را به‌خوبي تحمل كند. اين ماوس براي كاربران راست‌ دست طراحي شده است و حدود 105 گرم وزن دارد.

ماوس گيمينگ ريزر مدل Deathadder Elite فركانسي در حدود 1 گيگاهرتز و سرعتي در اندازه 450 اينچ بر ثانيه دارد. اين ماوس مجهز به يك حسگر نوري 5G است و از يك سوئيچ مكانيكي بهره مي‌برد. اين ماوس علاوه بر گيم براي استفاده در حوزه‎هايي نظير وب‌گردي و فتوشاپ نيز گزينه مناسبي به شمار مي‌رود.

ماوس گيمينگ ريزر مدل Mamba Tournament Edition

Razer Mamba Tournament Edition Gaming Mouse

نوع اتصال                                  نوع رابط

با سيم                                       پورت USB

ماوس گيمينگ ريزر مدل Mamba Tournament Edition يكي ديگر از ماوس‌هاي حرفه‌اي كمپاني ريزر است. اين ماوس با قابليت‌هاي بي‌نظير خود علاوه بر گيمرهاي حرفه‌اي، كاربران معمولي را نيز به خود جلب مي‌كند. ماوس گيمينگ ريزر مدل Mamba Tournament Edition از سيستم روشنايي زيبايي پشتيباني مي‌كند و كاربر قادر است از ميان 16.8 ميليون رنگ، رنگ موردنظر خود را انتخاب كند. اين نورها عمدتا از گوشه‌هاي بدنه و پس‌زمينه اسكرول ماوس، قابل مشاهده هستند. ماوس گيمينگ ريزر مدل Mamba Tournament Edition مجهز به 9 كليد با قابليت‌هاي متنوع است كه كاربر مي‌تواند با توجه به نوع بازي خود، آنها را شخصي‌سازي كند. يكي از نقاط مثبت اين ماوس گيمينگ دقت بالاي حسگر آن است.

در حقيقت حسگر اين ماوس از دقت بالاي 16000 DPI بهره مي‌برد كه براي انجام بازي‌هاي كامپيوتري بسيار مناسب است. اين ماوس به‌گونه‌اي طراحي شده كه مختص كاربران دست راست است و از طريق كابل USB به لپ‌ تاپ، كامپيوتر و ساير دستگاه‌هاي ديجيتالي كه از USB پشتيباني مي‌كنند، متصل مي‌شود. حسگر اين ماوس از نوع ليزري 5G بوده، فركانس آن حدود 1 گيگاهرتز است و سرعتي در حدود 210 اينچ بر ثانيه دارد. ماوس گيمينگ ريزر مدل Mamba Tournament Edition در حدود 133 گرم سنگيني دارد و از اسكرول چهارجانبه پشتيباني مي‌كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.