قيمت تلويزيون كيولد سامسونگ 65q60a تلويزيون سامسونگ Q60a

به خبرنامه به روز و تخصصي تكنولوژي خوش آمديد.

قيمت تلويزيون كيولد سامسونگ 65q60a تلويزيون سامسونگ Q60a

۱۳ بازديد

 

اين سري از تلويزيون كيولد سامسونگ در سال 2021 در سايزهاي43q60a-50q60a-55q60a-60q60a-65q60a-70q60a-75q60a-85q60aقابل عرضه مي باشد كه تقريبا واسه تمام فضاهاي خانه اعم از اتاق كوچك متوسط و يا بزرگ عرضه مي شود. كه اين كار سامسونگ بخاطر محبوبيت بيش از حد سري q60 در بين طرفدان سامسونگ مي باشد. محصولات اين فروشگاه اصلي و اورجينال بوده و رضايت مشتري مورد توجه مي باشد.

وجود Game Bar چه تغييري در نحو اجرا و مديريت گيم در تلويزيون Qled سامسونگ مدل 65q60a به وجود آورده است؟

تلويزيون كيولد سامسونگ 65Q60A با كنتراست بالا در نمايش دادن اين فرمت بسيار موفق‌تر عمل خواهد كرد. اين تلويزيون شركت سامسونگ از فناوري Direct Full Arrayبي‌بهره است قادر نيست به مانند تلويزيون‌هاي پرچم‌دار خود كنتراست بسيار بالايي ايجاد كند. نرخ به‌روز رساني اين تلويزيون 60 هرتز است كه با توجه به قيمت و امكانات آن، عددي قابل قبول است.

در ادامه به بررسي فناوري‌هاي به كار رفته در نمايشگر اين تلويزيون خاص، مي پردازيم. تلويزيون سامسونگ 55Q60R براي به اجرا در آوردن زيباترين تصاوير از تكنولوژي QLED، كيفيت تصوير 4K، پنل VA، سرعت رفرش تصوير 120 هرتز، پردازنده تصوير Quantum Processor 4K و پشتيباني از... تلويزيون ال جي 55UP8150 محصولي ايده آل از شركت خوش نام و آوازه‌ي ال جي در سال 2021 كه در نمايشگاه CES از آن رونمايي شده است.

تعمير تلويزيون الجي ، تعمير تلويزيون سوني

به واسطه اين ويژگي ميتوانيد به چند كار به صورت همزمان روي صفحه نمايش خود بپردازيد. به بيان ديگر ميتوانيد محتواي تلفن همراه خود را روي صفحه نمايش تلويزيون به اشتراك بگذاريد، همزمان در رسانه هاي اجتماعي فعاليت كنيد و يا سطح جديد بازي خود را آغاز كنيد. قابليت Multi View صفحه نمايش تلويزيون را به دو قسمت تقسيم مي كند و شما مي توانيد در يك قسمت محتواي تلويزيون را پخش كنيد و در سمت ديگر صفحه نمايش موبايل را Mirror كنيد.

تلويزيون 65 اينچ سامسونگ Q60A به تكنولوژي Q-Symphony lite نيز مجهز شده است و با پخش صداي همزمان و هماهنگ از ساندبار و تلويزيون لذت تماشاي تلويزيون را دوچندان ميكند. اين تلويزيون داراي تكنولوژي Adaptive Sound است و با تنظيم بهترين حالت صدا با توجه محتواي در حال پخش بهترين تجربه صوتي را در اختيار شما قرار مي دهد. تلويزيون هاي قدرتمند علاوه بر تصاوير با كيفيت نياز به سيستم صوتي پر توان جهت تكميل قدرت، نيازمند هستند.

تلويزيون ۴۳ اينچ سوني مدل ۴۳x8500f

اين حالت با بهينه سازي صفحه كنترل بازي را بهبود مي‌بخشد و بازي به حدي نرم اجرا خواهد شد كه تشخيص تاخير دشوار خواهد بود. با روشن سازي تمام جلوه‌هاي ويژه به راحتي مي‌توانيد بازي كنيد و لذت ببريد. علاوه بر اين در تلويزيون 4K سامسونگ 65Q60A طيف وسيع‌تري از كنتراست در مقياس سينمايي با بهره‌گيري از فناوري Quantum HDR ارائه خواهد شد. به لطف فناوري كوانتوم HDR قدرت هر تصوير را به صورت ملموس احساس خواهيد كرد.

تلويزيون سامسونگ 65q60a

با وجود قابليت Q-Symphony صداي ساندبار و تلويزيون با يكديگر همزمان خواهد شد و صدا به صورت واضح ارائه مي گردد. سامسونگ در تلويزيون 65 اينچ كيولد سامسونگ 4K هوشمند 2021 مدل 65Q60A از پردازنده كوانتوم 4K و صفحه نمايش VA استفاده مي كند. آنچه توجه را به سمت اين تلويزيون جلب مي كند وجود دو فناوري براي نمايش هرچه بيشتر رنگ هاي تصوير است.

هرچند كه نسبت كنتراست بالا و گستره‌ي رنگي خوبي دارد اما از لوكال دايمينگ بهره نمي‌برد و فقط به اندازه كافي روشن مي‌شود كه بتواند برخي از موارد برجسته را مقداري روشن كند. به همين دليل شايد جزو آن دسته از تلويزيون‌هاي گيمينگ دسته‌بندي شود كه براي بازي با كنسول‌هاي نسل هشتم به پايين مناسب باشد.

قسمت جلويي بدنه تلويزيون رنگ مشكي ذغالي ميباشد.و مسئله غافلگير كننده تر وجود پايه هاي قابل تنظيم در ان است كه گزينه اي با هر نوع سليقه است شما هم مي توانيد بر روي ديوار ان را نصب كنيد هم بر روي پايه قرار دهيد و به دلخواه با توجه به فضا ارتفاع و عرض پايه را تنظيم نماييد.

دوزين كالا بزرگ‌ترين وارد كننده لوازم خانگي كشور كشور، اينك در آستانه‌ي دهمين سال فعاليت، با گستره‌اي از كالاهاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند. «ارسال سريع»، «ضمانت بهترين قيمت» و «تضمين اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه بانه شاپ از نخستين روز تاسيس سعي كرده به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است.

تلويزيون 65 اينچ 8k ال جي مدل 65nano95

تلويزيون يكي از محصولات و دستگاه‌هاي مهم به حساب مي‌آيد و اين دليلي است كه ما در متن فوق به خوبي ويژگي‌هاي يكي از بهترين و جديدترين تلويزيون سامسونگ را بررسي كرديم. تمامي ويژگي‌هايي كه از آن‌ها ياد كرديم به سبب مناسب بودن قيمت تلويزيون سامسونگ مدل 65Q60A در بانه، با هزينه كمتري در اختيارتان قرار مي‌گيرند.

تلويزيون كيولد سامسونگ مدل 65Q60A نيز از تلويزيون هاي هوشمند به حساب مي‌آيد كه اين امر به وجود سيستم عامل و پشتيباني از SmartThings مربوط مي‌شود. يكي از ويژگي‌هايي كه به امكانات هوشمند اين تلويزيون سري كيو 60A مربوط مي‌شود، Auto Voice Assistant نام دارد كه مي‌تواند به شما امكان مديريت صوتي را بدهد.

اين همان چيزي است كه سازندگان تايزن با خود گفتند و بنابراين من مي توانم هر آنچه را كه بيشتر استفاده مي كنم در موقعيت مورد علاقه خود پرونده و ذخيره كنم. در آنجا من مي توانم به هيچ وجه انتخاب كنم كه آيا مي خواهم به عنوان مثال تلويزيون زنده ، Netflix تماشا كنم يا در YouTube گشت و گذار كنيد.

اگر به دنبال چيز جديدي هستيد ، بايد از يك نماي كلي به دنبال آن برويد و بتوانيد دوباره آن را در پايين صفحه قرار دهم. پايه‌هاي 2 شاخه‌اي كه وزن اين محصول 65 اينچ را بر دوش دارند نيز ويژگي متفاوتي نسبت به ساير پايه‌ها دارند و اين ويژگي را Adjustable Stand مي‌نامند.

محافظ صفحه تلويزيون يك محافظ شفاف است كه روي يك تلويزيون تخت (ال سي دي – ال اي دي – – كرو – منحني – كيو ال اي دي ) وصل ميشود تا از صفحه نمايش تلويزيون در برابر اسيب محافظت كند و باعث شكستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد... قابليت Multi View نيز انعطاف پذيري بيشتري را در سامسونگ 65Q60A به ارمغان آورده است.

با اين قابليت مي‌توانيد آنچه را كه در تلويزيون و تلفن همراه خود داريد همزمان در نمايشگر بزرگ تلويزيون مشاهده كنيد. ALLM توسط هر دو تلويزيون پشتيباني مي شود اما فقط تلويزيون Q70A از FreeSync Premium Pro پشتيباني مي كند و مي تواند تجربه بازي بهتري را نسبت به Q60A ارائه دهد. تلويزيون Q70T بالارده ترين تلويزيون 2020 است كه بالاتر از آن در بازار موجود نمي باشد. اين تلويزيون حرفه اي بوده و با قركانس تصوير 120 هرتز و پورت HDMI ورژن 2.1 و همچنين قابليت هاي VRR و G Synce مي تواند از هر نظر مورد رضايت باشد.

قابليت Multiroom Link به شما اجازه مي دهد تا تلويزيون را از طريق شبكه به سيستم صوتي، ساندبار يا سينماي خانگي وصل كنيد. سپس از طريق قابليت Q-Symphony Lite صدايي همزمان از تلويزيون و ساندبار را داشته باشيد. وجود قابليت Dialog Enhancement نيز به شما اين امكان را مي دهد تا در حين تماشاي فيلم و سريال صداي ديالوگ ها را به شكلي واضح و عميق بشنويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.