آغاز ثبت نام بيمه تكميلي و تامين اجتماعي دانشجويان دستياري

به خبرنامه به روز و تخصصي تكنولوژي خوش آمديد.

آغاز ثبت نام بيمه تكميلي و تامين اجتماعي دانشجويان دستياري

۱۳ بازديد

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام بيمه اضافي براي دانشجويان مسكوني و دكتري خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت بيمه هاي اجتماعي آغاز شده و تاكنون بيش از 8000 نفر درخواست خود را در پورتال ثبت تسهيلات به گزارش اخبار ما ، مهندس بهروز رحيمي با بيان اين مطلب …

آغاز ثبت نام بيمه تكميلي و تامين اجتماعي دانشجويان دستياري https://maanews.ir/آغاز-ثبت-نام-بيمه-تكميلي-و-تامين-اجتماع/ Mon, 18 Oct 2021 13:00:17 0000 استان ها https://maanews.ir/آغاز-ثبت-نام-بيمه-تكميلي-و-تامين-اجتماع/ رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام بيمه اضافي براي دانشجويان مسكوني و دكتري خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت بيمه هاي اجتماعي آغاز شده و تاكنون بيش از 8000 نفر درخواست خود را در پورتال ثبت تسهيلات به گزارش اخبار ما ، مهندس بهروز رحيمي با بيان اين مطلب …

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام بيمه اضافي براي دانشجويان مسكوني و دكتري خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت بيمه هاي اجتماعي آغاز شده و تاكنون بيش از 8000 نفر درخواست خود را در پورتال ثبت تسهيلات

به گزارش اخبار ما ، مهندس بهروز رحيمي با بيان اين مطلب ، با اشاره به خدمات ارائه شده به صندوق كمك هاي اجتماعي به دستياران دانشجو ، توضيح داد: با وجود اهميت وضعيت سلامت اين عزيزان در نظام سلامت كشور ، متأسفانه در سال هاي اخير توجه خاصي به آن نشده است. به اين دانشجويان و عزيزانشان پرداخت مي شود. “آنها همچنين از دريافت وام معمول صندوق رفاه اجتماعي محروم بودند. خوشبختانه علاوه بر پيگيري ها و مذاكراتي كه در طول يك سال صورت گرفت ، تصميماتي اتخاذ شد و تفاهم نامه اي منعقد شد كه در نتيجه آن شرايط اجتماعي اين دانش آموزان تا حدودي بهبود يافت و وام هاي ويژه اي براي دستياران و بيمه ، بيمه درماني و خدمات اوليه بهداشتي.

وي افزود: تصويب وام به دانشجويان مقيم و دكتري براي اولين بار در صندوق كمك هاي اجتماعي از ابتداي سال 1378 عملياتي شد و سال گذشته بيش از 10 هزار دانشجوي متقاضي مورد تأييد قرار گرفتند. برنامه ما تا پايان سال تحصيلي 1401-4001 بيش از 20000 دانشجو در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد را تحت پوشش قرار مي دهد ، بنابراين هر دانشجوي متقاضي اين وام مي تواند آن را دريافت كند. وجوه اين وام نيز در قالب مشاركت با بانك آنلاين ايران تأمين مي شود.

مهندس رحيمي همچنين از بيمه تامين اجتماعي به عنوان يكي از خدمات جديدي كه توسط صندوق كمك هاي اجتماعي به ساكنان ارائه مي شود ، اشاره كرد و گفت: «دوره دستياري يكي از سخت ترين دوره ها است و معمولاً اين دانشجويان از نظر شرايط زندگي نسبت به ساير دانشجويان از شرايط مطلوبي برخوردار نيستند. دانش آموز متاهل است و مجوز كار در بخش خصوصي را ندارد. ما بيمه اجتماعي براي آنها ارائه كرده ايم و همه دانشجويان دكتري و دستياران در صورت درخواست بيمه تحت پوشش بيمه اجتماعي قرار مي گيرند و صندوق رفاه دانشجويان هزينه هاي بيمه را پرداخت مي كند و دانشجويان پس از فارغ التحصيلي فارغ التحصيل مي شوند. هزينه هاي بيمه به صندوق رفاه دانشجويان در قالب وام هاي بلند مدت بازگردانده مي شود.

به گزارش وب دا ، رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت تاكيد كرد: در حال حاضر ثبت نام بيمه هاي اجتماعي آغاز شده است و تاكنون بيش از 8000 متقاضي درخواست خود را در پرتال صندوق ثبت كرده اند و پيش بيني مي كنيم 15000 نفر دانشجويان عزيز مي توانند در صورت تمايل در اسرع وقت در سيستم بيمه بازنشستگي ثبت نام كنند.

وي همچنين خاطرنشان كرد: ثبت نام بيمه تكميلي دانشجويان مسكوني و دكتري نيز آغاز شده است و در نظر داريم هزينه هاي بستري و دانشجويان سرپايي را از طريق بيمه تكميلي كه بخشي از هزينه هاي ناباروري و دندانپزشكي دانشجويان بيمه شده را نيز بيمه مي كند ، به طور كامل تامين كنيم. وضعيت صندوق رفاه اجتماعي در شرايط كنوني آرام است.

به گفته رحيمي ، يكي ديگر از خدمات صندوق به دستياران ، ايجاد “بيمه درماني” با پوشش كامل براي دانش آموزان بدون بيمه است كه در صورت تمايل مي توانند از اين بيمه استفاده كنند. بيمه مسئوليت مدني شهروندان به دليل اشتغال در مراكز درماني يكي از خدمات جديد صندوق براي اين دانشجويان است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.