افسردگي مرد شماره ۴ اسنوكر جهان به دليل شيوع كرونا و قرنطينه

به خبرنامه به روز و تخصصي تكنولوژي خوش آمديد.

افسردگي مرد شماره ۴ اسنوكر جهان به دليل شيوع كرونا و قرنطينه

۲۶ بازديد

مارك سلبي ، چهارمين بازيكن اسنوكر در جهان ، مي گويد كه به دليل شيوع ويروس كرونا دچار افسردگي شده است و از افراد دعوت مي كند در صورت افسردگي به متخصص مراجعه كنند. به گزارش اخبار ما ، مارك سلبي ، چهارمين نفر در رده بندي جهاني ، در آخرين مصاحبه خود صريحاً در …

افسردگي مرد شماره ۴ اسنوكر جهان به دليل شيوع كرونا و قرنطينه https://maanews.ir/افسردگي-مرد-شماره-۴-اسنوكر-جهان-به-دليل/ اخبار ما Thu, 14 Jan 2021 07:11:03 0000 تندرستي https://maanews.ir/افسردگي-مرد-شماره-۴-اسنوكر-جهان-به-دليل/ مارك سلبي ، چهارمين بازيكن اسنوكر در جهان ، مي گويد كه به دليل شيوع ويروس كرونا دچار افسردگي شده است و از افراد دعوت مي كند در صورت افسردگي به متخصص مراجعه كنند. به گزارش اخبار ما ، مارك سلبي ، چهارمين نفر در رده بندي جهاني ، در آخرين مصاحبه خود صريحاً در …

مارك سلبي ، چهارمين بازيكن اسنوكر در جهان ، مي گويد كه به دليل شيوع ويروس كرونا دچار افسردگي شده است و از افراد دعوت مي كند در صورت افسردگي به متخصص مراجعه كنند.

به گزارش اخبار ما ، مارك سلبي ، چهارمين نفر در رده بندي جهاني ، در آخرين مصاحبه خود صريحاً در مورد مشكلات روحي خود صحبت كرد.

مارك سلبي در مورد مبارزه شخصي خود با افسردگي صحبت مي كند و افرادي را كه داراي مشكلات بهداشت رواني هستند ترغيب مي كند تا از پشتيباني حرفه اي خود استفاده كنند.

اسنوكر شب گذشته در مسترز 2021 مقابل استيون مگواير 6-3 شكست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

سلبي 37 ساله در مورد مبارزه با افسردگي قرنطينه و شيوع بيماري عروق كرونا قلب صحبت مي كند و مي گويد كه به دليل كوئيد 19 فعال نگه داشتن ذهن در قرنطينه عمومي سخت است و از همه مردم مي خواهد در صورت افسردگي به دنبال كمك پزشكي باشند.

يكي از چهار بازيكن اسنوكر جهان گفت: قرنطينه شدن بسيار سخت است. وقتي افراد افسرده هستند ، كار بسيار دشواري است زيرا آنها در خانه خود حبس شده اند و وقت زيادي براي فكر كردن در مورد چيزهاي ديگر دارند.

وي افزود: من هم افسرده هستم و هم اكنون نيز دارو مصرف مي كنم. پس از اطلاع از افسردگي ، به يك متخصص مراجعه كردم و آنها به من گفتند كارهايي را انجام مي دهي كه از آنها لذت مي بري و سعي مي كني ذهن خود را فعال نگه داري. اما يك واقعيت وجود دارد كه قرنطينه شده است دشوار است زيرا به دليل قرنطينه نمي توانيد كارهايي را انجام دهيد كه از آنها لذت مي بريد.

وي گفت: “تنها كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه با متخصصان صحبت كنيد.” با خانواده خود صحبت كنيد و از آنها كمك بخواهيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.