برخي روستاهاي محروم اردبيل يك زمين ميني فوتبال هم ندارند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

به گزارش خبرنگار مهرا ، سجاد انوشيرواني ظهر امروز در ديدار با نماينده بنياد علوي در شهر گرمي اظهار داشت: مناطق فرهنگي. وي به رشد چندين درصدي توسعه و تجهيز زيرساخت هاي ورزش روستايي در اردبيل اشاره كرد و افزود: اذعان به رشد چشمگير تجهيزات و زيرساخت هاي ورزشي در بسياري از روستاهاي اردبيل در …

برخي روستاهاي محروم اردبيل يك زمين ميني فوتبال هم ندارند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/برخي-روستاهاي-محروم-اردبيل-يك-زمين-مين/ اخبار ما Sat, 17 Apr 2021 12:42:06 0000 عمومي https://maanews.ir/برخي-روستاهاي-محروم-اردبيل-يك-زمين-مين/ به گزارش خبرنگار مهرا ، سجاد انوشيرواني ظهر امروز در ديدار با نماينده بنياد علوي در شهر گرمي اظهار داشت: مناطق فرهنگي. وي به رشد چندين درصدي توسعه و تجهيز زيرساخت هاي ورزش روستايي در اردبيل اشاره كرد و افزود: اذعان به رشد چشمگير تجهيزات و زيرساخت هاي ورزشي در بسياري از روستاهاي اردبيل در …

به گزارش خبرنگار مهرا ، سجاد انوشيرواني ظهر امروز در ديدار با نماينده بنياد علوي در شهر گرمي اظهار داشت: مناطق فرهنگي.

وي به رشد چندين درصدي توسعه و تجهيز زيرساخت هاي ورزش روستايي در اردبيل اشاره كرد و افزود: اذعان به رشد چشمگير تجهيزات و زيرساخت هاي ورزشي در بسياري از روستاهاي اردبيل در سال هاي اخير ، اما هنوز تعدادي از روستاها از نبود زيرساخت هاي كافي شكايت دارند.

مدير كل ورزش و جوانان استان نياز به زيرساخت هاي ورزشي در 12 روستاي محروم اردبيلا را در اولويت كاري خود دانست و افزود: از دستگاه ها و نهادهاي همكار مي خواهيم براي تأمين اين زيرساخت ها و تأمين اين زيرساخت ها با ورزش و جوانان استان همكاري كنند. نيازهاي روستاهاي ديگر. “بايد به طور مساوي در تمام مناطق استان انجام شود و عدالت بايد برآورده شود.

انوشيرواني با همكاري بنياد ورزش و جوانان علوي براي توسعه ورزش هاي روستايي گفت: بنياد علوي اقدامات خوبي براي رفع فقر در شهر گرما انجام داده و در حال حاضر پروژه هاي خوبي را در زمينه تأمين زيرساخت هاي ورزشي انجام مي دهد.

سجاد انوشيرواني گفت: در سال 1999 با حمايت بنياد علوي و به منظور ريشه كني فقر در شهر گرما و حمايت در ورزش هاي مختلف از جمله برگزاري همايش هاي ورزشي ، جشنواره ها و برگزاري مسابقات ورزشي و حمايت از زيرساخت هاي ورزشي اقدامات خوبي انجام شد گرفته شده.”

وي با تشريح برخي از پروژه هاي ورزشي و جوانان استفاده شده يا در حال انجام در شهرستان گرمي ، تصريح كرد: پروژه چمن ايسار شهرستان گرمي با حمايت بنياد علوي تا ميانه سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد كه ساخت يك سالن ورزشي مجهز در روستاي موران ، منطقه اي با اختصاص يك ميليارد و 200 ميليون ريال ، يكي از اين اقدامات قابل توجه است.

به گفته مدير كل ورزش و جوانان استان ، بسياري از روستاهاي محروم استان اردبيل نياز به كشور سازي دارند ميني توپ هاي فوتبال وجود دارد كه حمايت بنياد علوي از اين روستاها در ساير مناطق استان نيز مي تواند توسعه ورزش هاي روستايي در اردبيل را تسريع كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.