۵۰ دارنده بيشترين فالوور اينستاگرام در جهان

به خبرنامه به روز و تخصصي تكنولوژي خوش آمديد.

۵۰ دارنده بيشترين فالوور اينستاگرام در جهان

۹ بازديد

همچنين در صورت تكرار در نقض قوانين سايت، به صلاحديد زوميت، حساب كاربري كاربر خاطي مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهي تاپيك ها و پست هاي توهين آميز يا خلاف قوانين از بحث كردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداري كرده و صرفا موضوع را از طريق آيكون گزارش به اطلاع ما برسانيد.

در بحث افزايش فالوور افرادي وجود دارند كه اين مسئله را امري دروغين و غيرممكن ميدانند، همين ذهنيت غلط باعث شده تا ديجي ممبر در اين مطلب بخشي از مقاله را در جهت پاسخ به سوال مطرح شده اختصاص دهد. زيرا اين نوع عملكرد ميتواند در نهايت منجر به بسته شدن پيج اينستاگرام شما شود به جهت آن كه اينستاگرام با قابليتهايي كه دارد ميتواند فالوورهاي فيك را شناسايي كرده و اقدام به حذف آنها نمايد.

اين ميانبر ميتواند وسوسه كننده باشد. خريد دنبال كننده هاي غيرواقعي و فيك كاري نداشته و ارزان تر هم هست اما قطعا نتيجه اي براي شما در بر نداشته و نمي تواند كمكي به رونق كارتان كند. روش كار به اين صورت است كه پس از تنظيم و روشن كردن ربات، ربات به طور هوشمند شروع به لايك كردن ، كامنت گذاشتن و فالو كردن بازار هدف شما ميكند ، با اين كار روزانه حجم زيادي بازديد كننده ، فالوور واقعي و فعال به سمت صفحه ي شما سرازير ميشود.

 اينستاگرام ماهانه ۱۰۷ ميليون كاربر فعال تنها در آمريكا در سال ۲۰۲۰ دارد. پيش بيني ميشود در سال ۲۰۲۳ به ۱۲۰ ميليون كاربر فعال برسد. بنابراين بايد در انتخاب سايتي كه از آن فالوور ميخريد توجه كافي داشته باشيد؛ چرا كه ممكن است فالوورهاي غيرايراني و فيك را به جاي فالوور واقعي و فالوور فعال و بدون ريزش به شما بفروشند. بعضي افراد نميخواهند زمان و تلاش زيادي براي جذب فالوور هاي وفادار و فعال صرف كنند و در نتيجه فالوور و يا پيج اينستاگرام آماده را خريداري ميكنند.

زمان خريد پيج حتما قردادي با فروشنده بنويسيد و از جايي معتبر خريداري كنيد. اگر به طرق معمولي عمل كنيد، زمان و تلاش زيادي نياز است. اما در جذب فالوور ناكام هستند و رشد مناسبي ندارد و پيج هايي هم هستند كه با وجود مطالب بي كيفيت با خريد تعدادي فالوور توانسته اند مشهور شوند البته بايد توجه كنيد كه حتي اگر قصد خريد فالوور را داشته باشيد بايد محتواي مناسبي توليد كنيد تا فالوور هايتان باعث رشد كسب و كارتان شوند.

هنگامي كه شما تعداد فالوورهاي بيشتري را به پيج خود جذب ميكنيد و يا با استفاده از امكان خريد فالوور اينستاگرام بر تعداد اين رقم ميافزاييد، طبيعتا لايك و كامنت بيشتري دريافت ميكنيد و در اكسپلور اينستاگرام ديده ميشويد و همين امر باعث ميشود بتوانيد مخاطبان بيشتري را ترغيب و تشويق كنيد تا پيج اينستاگرام شما را ببينند.

 ضمن آن كه با استفاده از اين برنامه شما به راحتي با فالوورهاي خود در ارتباط و تعامل بوده و آنها ميتوانند در پيشبرد اهداف كاري و معرفي پيج شما نقش مهمي داشته باشند. همان طور كه ميدانيد برنامه اينستاگرام امروزه به فضايي تبديل شده است كه بسياري از كسب و كارها براي معرفي كالا و خدمات خود از آن استفاده ميكنند.

سلبريتيها، سياست مداران، اينفلوئنسرها و يا برندها براي معتبر جلوه دادن پيج اينستاگرام خود هزاران فالوور خريداري ميكنند چون در برداشت و استنباط مردم تاثيرگذار است، رقابتي شده براي محبوبيت. بنابراين اگر شما كه در حال خواندن اين مطلب هستيد، به فكر راهاندازي يك كسب و كار آنلاينيد پيشنهاد ما به شما داشتن يك پيج اينستاگرام است، زيرا اين برنامه در بين پلتفرمهاي موجود از قابليتها و امكاناتي برخوردار است كه ميتواند در پيشرفت كسب و كار شما موثر باشد. فقط عدد فالوور نيست كه مهم است، بلكه اين وسط لايكها، كامنتها و آمار بازديد پست و استوري بيشتر از هدد فالوور اهميت دارد.

سپس در صفحه هاي پر بازديد و يا صفحه هايي كه از نظر محتوا نزديك به صفحه مورد نظر مي باشند انتشار داده مي شود. خريد فالوور ايراني واقعي ( iranin follower ) يا حقيقي فالوور هايي هستند كه با انتخاب خودشان صفحه ي شما را دنبال مي كنند اين افراد مي توانند پست هاي شما را LIKE يا كامنت بزنند.

 اين روزها تمام افرادي كه در اينستا و يا تلگرام پيج و كانالي دارند، به دنبال افزايش بيشتر فالوورند و براي اين امر اقدام به خريد فالوور بخصوص خريد فالوور ايراني ميكنند. براي شروع لينك پيج اينستاگرام خود را وارد كرده و تعداد فالوور و يا لايك را انتخاب و خريد ميكنيد و به سادگي شاهد رشد پيج خود باشيد. بر اساس گزارشات، بخش اعظمي از سياستمداران و سلبريتيها در دنيا فالوور خريداري شده در اينستاگرام و توييتر خود دارند. همانطور كه تا اينجا متوجه شديد ، خريد فالوور اينستاگرام به صرفه ترين و بهينه ترين حالت ممكن براي رشد پيج اينستاگرام است.

پستهاي پيج شما در صفحه اكسپلور اينستاگرام نمايش داده ميشود كه اين موضوع اهميت بالايي دارد، به شرط آن كه پيج شما روي حالت خصوصي نباشد. اما از آن جا كه در ابتداي راهاندازي يك پيج چنين امري اغلب امكان پذير نيست لازم است با خريد فالوور بخصوص خريد فالوور اينستاگرام ايراني اين تعداد را به اندازهاي برسانيد كه به ديده شدن بيشتر شما در اكسپلور كمك نمايد. همچنين از آن جا تمامي مخاطبان شما ايراني هستند لازم است شما با خريد فالوور ايراني بر عملكرد پيج خود سرعت و قدرت بيشتري ببخشيد. ميتوانيد تبليغات پيجهاي ديگر را در پيج خود نمايش دهيد و بر درآمد خود بيفزاييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.