اجراي طرح‌هاي ايراني بر تي شرت، شال و روسري

به خبرنامه به روز و تخصصي تكنولوژي خوش آمديد.

اجراي طرح‌هاي ايراني بر تي شرت، شال و روسري

۱۱ بازديد

رئيس جهاد دانشگاهي هنر با اعتقاد به اينكه بازار كيفيت و تنوع طرح هايي را كه براي جوانان به اندازه كافي جذاب است ، حفظ كرده است ، همسو با هويت ايراني و اسلامي است ، گفت: “اين طرح ها بسيار زيباتر و جذاب تر از طرح هاي خارجي ، اما ما هنوز در حال …

اجراي طرح‌هاي ايراني بر تي شرت، شال و روسري https://maanews.ir/اجراي-طرح‌هاي-ايراني-بر-تي-شرت،-شال-و-ر/ اخبار ما Tue, 20 Jul 2021 01:31:35 0000 فرهنگي https://maanews.ir/اجراي-طرح‌هاي-ايراني-بر-تي-شرت،-شال-و-ر/ رئيس جهاد دانشگاهي هنر با اعتقاد به اينكه بازار كيفيت و تنوع طرح هايي را كه براي جوانان به اندازه كافي جذاب است ، حفظ كرده است ، همسو با هويت ايراني و اسلامي است ، گفت: “اين طرح ها بسيار زيباتر و جذاب تر از طرح هاي خارجي ، اما ما هنوز در حال …

رئيس جهاد دانشگاهي هنر با اعتقاد به اينكه بازار كيفيت و تنوع طرح هايي را كه براي جوانان به اندازه كافي جذاب است ، حفظ كرده است ، همسو با هويت ايراني و اسلامي است ، گفت: “اين طرح ها بسيار زيباتر و جذاب تر از طرح هاي خارجي ، اما ما هنوز در حال كار هستيم تا جايگزيني كامل طرح هاي داخلي مطابق با فرهنگ ملي با طرح هاي خارجي دور از شأن فرهنگ ايراني انجام شود.

به گزارش اخبار ما ، هشتمين جشنواره ملي نقش آفريني ميزبان پروژه هايي همسو با فرهنگ ايرانيان از طراحان خلاق و جوان است و اين جشنواره به دنبال ارتقا the كيفيت آثار با استفاده از ظرفيت علمي خود است.

بهزاد رشيدي ، رئيس جهاد دانشگاهي هنر در اين باره گفت: لباس هر كشور بخشي از فرهنگ و يكي از مظاهر تمدن آن كشور است و ما در جشنواره نقش تنپوش روسري را هدف قرار داديم و سعي مي كنيم از ظرفيت دانشگاهي براي مشاهده كيفيت كارهاي جشنواره استفاده كنيد.

وي با اعلام خبر توليد بهترين آثار اين دوره از جشنواره با كمك چندين مارك و توليد كننده پوشاك ، افزود: خوشبختانه كيفيت و تنوع طرح هايي كه نسبت هاي آنها با هويت ايراني و اسلامي حفظ مي شود براي جوانان نيز به اندازه كافي جذاب است در بازار. “بسيار زيباتر و جذاب تر از طراحي هاي خارجي. اما ما هنوز تا جايگزيني كامل طرحهاي داخلي ، مطابق با فرهنگ ملي ، طراحي خارجي و به دور از شأن فرهنگ ايراني ، در تلاش هستيم.

رشيدي كه به مناسبت هشتمين جشنواره ملي نقش بدن سخنراني كرد ، افزود: يكي از تفاوت هاي اين دوره از جشنواره اين بود كه اعضاي منتخب هشتمين جشنواره ملي بدن از بين دارندگان بيش از 1000 اثر ارسال شده به جشنواره. اين هنرمندان منتخب ، براي بهبود كار خود از نظر كيفيت و نزديك شدن به شاخص هاي مورد علاقه بازار ، ارائه شده و با مشاوران مد و لباس ، از جمله صاحبان برند و اساتيد دانشگاهي در اين زمينه و در واقع صاحبان آثار مرتبط هستند. با مشورت با اين مشاوران ، پروژه هاي منتخب اصلاح شده و تكميل شده را انجام دهيد.

وي ادامه داد: خوشبختانه اين روش با مشاركت گسترده افراد منتخب جشنواره همراه بود ؛ بيش از 80٪ آنها از اين روند مشاوره استفاده كردند كه به صورت داوطلبانه به برگزيدگان ارائه شد.

نقش تنپوش مدير جشنواره با اشاره به لزوم ايجاد گفتگو و بستر گفتگو و تعامل بين هنرمندان و مراكز و برندهاي فعال در زمينه پوشاك ، اظهار داشت: هدف اصلي اين رويداد دانشگاهي الگوسازي و ارتباط دانشگاهيان ، هنرمندان و طراحان جوان با بازار و مراكز توليد لباس.

بهزاد رشيدي افزايش كيفيت آثار را مهمترين ويژگي اين دوره از جشنواره برشمرد و گفت: از ديگر فعاليتهاي دبيرخانه در اين زمينه هماهنگي و مشاوره جهت تهيه و چاپ اجرايي آثار و دبيرخانه جشنواره با هماهنگي بود. با چندين چاپخانه مشهور. “با در نظر گرفتن برخي استانداردهاي تي شرت ، روسري و روسري خام ، او سعي كرد از كمترين كيفيت ممكن لذت ببرد.

بهزاد رشيدي

رهبر جهاد دانشگاهي هنر جشنواره نقش تنپوش را يكي از جشنواره هاي تخصصي و كاملاً كاربردي در زمينه مد و لباس در كشور دانست و فعالان مد و لباس ، دانشجويان هنر و مارك ها و توليدكنندگان لباس را به نمايشگاهي از آثار برگزيده دعوت كرد. خانه هنرمندان

رشيدي در پايان به همكاري نزديك اتحاديه پوشاك تهران با دبيرخانه جشنواره اشاره كرد و دستيابي به اين همكاري را دستيابي به هدف اصلي جشنواره ، يعني عرضه بهترين آثار جشنواره به بازار دانست و افزود: براي اولين بار در طول جشنواره با همكاري اتحاديه تهران است. لباس ، كه بدون شك مي تواند آغاز همكاري مهم و عملي بين بخش دانشگاه و صنعت پوشاك در كشور باشد كه در متن جشنواره ملي برگزار مي شود. نقش تونس

وي در مورد دشواري هاي برگزاري جشنواره هنري در زمان تاجگذاري و تعطيلي دانشگاه ها گفت: خوشبختانه همكاران من از اداره فرهنگي اداره جهاد دانشگاهي دانشگاه موفق شده اند محدوديت هاي تاجگذاري را به فرصتي براي ارتقا improve دانش مخاطبان جشنواره تبديل كنند. گامهاي مهمي براي افزايش سطح دانش و اطلاعات فعالان اين حوزه برداشته خواهد شد.

گفتني است ، هشتمين جشنواره ملي لباس پوشيدن نقش با همكاري دانشگاه هاي هنر ، اتحاديه پوشاك تهران ، وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري و كارگروه مد و لباس كشور از 1 تا 5 آگوست در خانه ايران. تحت حمايت امين مختاري.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.