فساد در ليگ دسته دو!

به خبرنامه به روز و تخصصي تكنولوژي خوش آمديد.

فساد در ليگ دسته دو!

۹ بازديد

نتايج ناسالم دو هفته گذشته ليگ دسته دو اعلام شده و تيم ها اذعان مي كنند كه نتايج آنها در شرايط عادي بدست نيامده است. به گزارش اخبار ورزشي ، نتايج عجيب و غريب در دو هفته گذشته ليگ خروس دو سر آشكار شد و وقوع درگيري يا شرط بندي در اين مسابقه اثبات شد. …

منبع: سايت اسپرت نيوز
فساد در ليگ دسته دو!

فساد در ليگ دسته دو! https://sports-news.ir/فساد-در-ليگ-دسته-دو/ اخبار ورزشي Mon, 19 Jul 2021 21:11:11 0000 ورزشي https://sports-news.ir/فساد-در-ليگ-دسته-دو/

نتايج ناسالم دو هفته گذشته ليگ دسته دو اعلام شده و تيم ها اذعان مي كنند كه نتايج آنها در شرايط عادي بدست نيامده است. به گزارش اخبار ورزشي ، نتايج عجيب و غريب در دو هفته گذشته ليگ خروس دو سر آشكار شد و وقوع درگيري يا شرط بندي در اين مسابقه اثبات شد. …

منبع: سايت اسپرت نيوز
فساد در ليگ دسته دو!

نتايج ناسالم دو هفته گذشته ليگ دسته دو اعلام شده و تيم ها اذعان مي كنند كه نتايج آنها در شرايط عادي بدست نيامده است.

به گزارش اخبار ورزشي ، نتايج عجيب و غريب در دو هفته گذشته ليگ خروس دو سر آشكار شد و وقوع درگيري يا شرط بندي در اين مسابقه اثبات شد. در اين رقابت ها شاهين بندر عامري ، شهيد قندي از يزد و شهرداري ماهشهر براي قرار گرفتن در جايگاه دوم و صعود به پلي آف ليگ يك نياز به تفاضل گل بهتر داشتند كه شهرداري بوكان براي شاهين و شهيد قندي انجام داد. آنها در دو هفته گذشته به ترتيب 7 و 10 گل از اين دو تيم دريافت كردند و در نهايت شهيد قندي به پلي آف صعود كرد. در زير گزيده اي از بحث سرمربيان و بازيكنان اين تيم در برنامه است فوتبال برتر خواندن:

قلندري ، سرمربي سردار بوكان: بازي با شهيد قندي متعفن است

خداوند چنين چيزي را براي دشمن خونين من نمي خواهد. در بازي با شهيد قندي استخوان هايم شكسته بود. قرار نبود من در اين فصل سرمربي تيم باشم و فصل بعد توافق كرديم ، اما از آنجا كه كادر فني قبلي آنجا را ترك كرده بود ، من هفته گذشته توافق كردم كه به تيم بپيوندم. دقيقه 7 بازي را بو كردم و برخي از بازيكنان ما توپ را تماشا كردند تا به شهيد قندي فرصت بدهند. من بعد از بازي به ناظران گفتم كه قبول نمي كنم اين بازي در شرايط عادي برگزار شود. من دست آقاي عزيزي خادم را بوسيدم و از او خواستم كه وارد اين بحث شود.

وقتي به امنيت فدرال رفتم ، آنها از من پرسيدند كه چه اتفاقي افتاده است و من به آنها گفتم كه من نمي دانم كه نتيجه 10 برابر يكي از شهيد قندي يك درگيري يا شرط بندي بود ، اما هيچ يك از گلهاي ما فوتبال نبود. من به پنج شش بازيكن مشكوك شدم و تقريباً سكته كردم. در اين بازي چاقو به استخوان هايم رسيده بود و پس از به ثمر رساندن هفت گل ، من مجبور شدم دروازه بان ذخيره 17 ساله خود را به جاي يكي از بازيكنانم به زمين بفرستم و به او بگويم هر جا كه مي خواهد بازي كند.

آرامشش ، شاهين بندر عامري: تيم ميلاد آنلاين از رقباي ما پول گرفته است

سردار بوكان در اين بازي با تمام وجود بازي كرد و فشار زيادي به ما وارد كرد تا دقيقه 20 اما پس از گلزني و شليك يك ضربه هفت گل دريافت كرد. در مورد نتيجه بازي با سردار بوكان بايد بگويم كه ما با افتخار بزرگي مقابل آنها بازي كرديم. در مورد آخر هفته اما بايد بگويم كه تيم ميلاد آنلاين از رقباي ما پول گرفته تا بازي خوبي مقابل ما انجام دهد. ما از كميته اخلاقي و انضباطي مي خواهيم كه به اين موضوع رسيدگي كرده و به مالك قانوني حق بدهد

سروش سعيدي بازيكن سردار بوكان: به من گفتند 100 ميليون از اميري دريافت كردم

مالك باشگاه قبل از بازي با شهيد قندي با من تماس گرفت تا بازيكنان را جمع كند تا براي بازي آماده شوند. بسياري از بازيكنان ما تيم را به دليل ننگي كه آقاي ميرقرباني به آنها وارد كرده اند ، ترك كرده اند و من مجبور شدم بازيكناني را برگردانم كه سه ماه تمرين نكرده اند. همه منتظر معجزه سروش سعيدي هستند. گل واضح بود و من فقط يك گل از خودم به ثمر رساندم و آنها نيز از همين گل براي من استفاده كردند. من اعتراف مي كنم كه برخي از بازيكنان كم كاري مي كنند ، اما من زندگي پاك و آبرومندي دارم.

در بازي عامري به اروميه نقل مكان كرديم. سرپرست تيم مرا به كناري كشاند و گفت: “ما از ماهشهر پنج امتياز گرفتيم و تمام”. گفتم چطور؟ وي گفت: “تركيبي از هفته هاي پنجم و هشتم ماهشهر را پيدا كنيد.” او را پيدا كردم و او را به واتس اپ فرستادم و او به من گفت: “مادر جان با كسي در اين مورد صحبت نكن.” ما به هتل آمديم و آقاي ميرقرباني به من گفت تلفن همه بازيكنان را بردار اما تلفنهايم را نگه داري. روز بعد ، نزد آقاي رفتيم. مير قرباني بازيكن تيم به همراه رسول طهماسبي كه گفت: “سروش مالك باشگاه 70 ميليون به داور داده است. شما باتجربه هستيد و به سينه مهاجم مي كوبيد تا داور بتواند اخراج كند. “اين برنامه براي من ساخته شده است. مير قرباني دروازه بان اول تيم را هل داد و دروازه بان 80 ساله را درون دروازه قرار داد. هر وقت دروازه بان اول را برمي گردانديم ، آقاي ميرقورباني مي گفت: “او با اترك نبرد و من او را نمي خواستم.” با اين حال بازي شروع شد و ما از عامري گل خورديم. گويي صابر ميرقورباني مي گويد سروش سعيدي 100 ميليون تومان از عامري پذيرايي كرده است. در عوض ، دستيارش كه در دقيقه 2 اخراج شد ، به طرفداران روي سكو گفت كه سروش 100 ميليون تومان از عامري گرفته است. اگر من در بازي با شهيد قندي نبودم ، بازي 20-1 مي شد.

حسن زاده ، سرمربي شهيد قندي: ما به همراه همه هم تيمي هايش 6 گل براي بوكان به ثمر رسانديم

وقتي به تفاضل گل احتياج داريد ، خط حمله داريد. بدانيد كه اگر شهرداري بوكان با تمام اعضاي خود به ميدان بيايد ، پنج يا شش گل براي آنها به ثمر مي رسانيم. وقتي تيمي با هشت نفر و سه نفر ديگر اضافه شد و به يزد آمد تا با شهيد قندي بازي كند تا در گرما بازي كند ، فقط 20 دقيقه دوام آورد.

انتهاي پيام

منبع: سايت اسپرت نيوز
فساد در ليگ دسته دو!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.