ميزباني خيابان‌هاي تهران از كاروان «نسل حسيني»/ برپايي سوگواري امام حسين و آرزوي سلامتي براي بيماران كرونا

۷ بازديد

به گفته بورني ؛ همزمان با دهه اول ماه محرم و روزهاي عزاداري سيد و سالار شهيدان ، كاروان اندوه “نسل حسيني” در مركز رسانه ها سازمان تبليغات اسلامي و مركز خلاقيت هنري بسيجي در سطح تهران جابجا مي شود و برنامه هاي عزاداري را در نقاط مختلف شهر اجرا مي كند. تاكيد رهبر انقلاب …

ميزباني خيابان‌هاي تهران از كاروان «نسل حسيني»/ برپايي سوگواري امام حسين و آرزوي سلامتي براي بيماران كرونا https://maanews.ir/ميزباني-خيابان‌هاي-تهران-از-كاروان-ن/ اخبار ما Tue, 17 Aug 2021 01:58:26 0000 فرهنگي https://maanews.ir/ميزباني-خيابان‌هاي-تهران-از-كاروان-ن/ به گفته بورني ؛ همزمان با دهه اول ماه محرم و روزهاي عزاداري سيد و سالار شهيدان ، كاروان اندوه “نسل حسيني” در مركز رسانه ها سازمان تبليغات اسلامي و مركز خلاقيت هنري بسيجي در سطح تهران جابجا مي شود و برنامه هاي عزاداري را در نقاط مختلف شهر اجرا مي كند. تاكيد رهبر انقلاب …

به گفته بورني ؛ همزمان با دهه اول ماه محرم و روزهاي عزاداري سيد و سالار شهيدان ، كاروان اندوه “نسل حسيني” در مركز رسانه ها سازمان تبليغات اسلامي و مركز خلاقيت هنري بسيجي در سطح تهران جابجا مي شود و برنامه هاي عزاداري را در نقاط مختلف شهر اجرا مي كند.

تاكيد رهبر انقلاب درباره برگزاري مراسم عزاداري حسيني و از سوي ديگر محدوديت هاي ناشي از شيوع بيماري ويروس تاج گذاري در برگزاري برنامه هاي سرپوشيده باعث شده است كه اين كاروان عزادار سيار از ابتداي محرم امسال به سمت تهران حركت كرده و به نقاطي از شهر برود كه در آن كمتر امكان برگزاري مراسم عزاداري براي حسيني وجود دارد.

كاروان عزاداري “نسل حسيني” در خيابانها و ميادين اصلي تهران مانند ميدان فردوسي ، ميدان سوم تهرانپارس و … اجرا كرد و از امشب همزمان با هشتمين شب محرم به مكانهايي كه ساكنان آن اجازه ندارند در جلسات عزاداري شركت كنند.

بازديد از بيمارستانها و آرزوي سلامتي براي همه هموطنانمان كه به دليل ابتلا به كرونا در بيمارستان بستري شده اند و نمي توانند در جلسات عزاداري شركت كنند ، بخشي از برنامه حركت گروه كر گروه “نسل حسيني” است. امشب در شب هشتم محرم اين كاروان در همين حوالي است بيمارستان بقيه خدا برنامه را اجرا مي كنند نه كاركنان رفتار همراه با بيماران با عرض داوطلبانه تا من حسين دارم باشد كه صلح با آنها باشد.

اجراي ترانه هاي عاشورايي ، صورتي خواني ، ذكر بدبختي اهل بيت و شعرخواني آييني از برنامه هاي ويژه اين كاروان ماشيني است.

در زير مي توانيد گزارش تصويري از حركت كاروان “نسل حسيني” را مشاهده كنيد:

فهرست مطالب

فهرست مطالب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.