رشته تيراندازي با كمان در مظلوميت و انزوا / با 50 ميليون تومان قادريم تيم استاني تشكيل دهيم

۹ بازديد

به گزارش خبرگزاري اخبار ما از قزوين؛ ابراهيم لذت مي برد سختي ها تخته تيراندازي كردن وي با دادن استان ، گفت: “از ژوئن سال گذشته ، من با حدود 19 ورزشكار فعال در هيئت مديره بودم و امروز ، سه ماه پس از انتخابات اين مجمع بيش از 40 ورزشكار را در زمين جذب …

رشته تيراندازي با كمان در مظلوميت و انزوا / با 50 ميليون تومان قادريم تيم استاني تشكيل دهيم https://maanews.ir/رشته-تيراندازي-با-كمان-در-مظلوميت-و-انز/ Mon, 20 Sep 2021 14:32:26 0000 تندرستي https://maanews.ir/رشته-تيراندازي-با-كمان-در-مظلوميت-و-انز/ به گزارش خبرگزاري اخبار ما از قزوين؛ ابراهيم لذت مي برد سختي ها تخته تيراندازي كردن وي با دادن استان ، گفت: “از ژوئن سال گذشته ، من با حدود 19 ورزشكار فعال در هيئت مديره بودم و امروز ، سه ماه پس از انتخابات اين مجمع بيش از 40 ورزشكار را در زمين جذب …

به گزارش خبرگزاري اخبار ما از قزوين؛ ابراهيم لذت مي برد سختي ها تخته تيراندازي كردن وي با دادن استان ، گفت: “از ژوئن سال گذشته ، من با حدود 19 ورزشكار فعال در هيئت مديره بودم و امروز ، سه ماه پس از انتخابات اين مجمع بيش از 40 ورزشكار را در زمين جذب كرد.

وي گفت: ما فعاليت هاي هيئت مديره شهر را در اين مدت جدي گرفتيم تا اين ورزش مظلوم بتواند وضعيت بهتري پيدا كند.

image_2021_9_18-8_19_21_660_mnv

برخورداري گفت: اين رشته در بسياري از كشورها مورد توجه جدي قرار گرفته و امكانات بسيار خوبي را در اختيار ورزشكاران قرار مي دهد اما در كشور ما مظلوم واقع شده و به دليل هزينه بالاي تجهيزات تير و كمان افراد كمي مي توانند در اين زمينه فعاليت كنند.

رئيس كميته تيراندازي با كمان استان قزوين يادآور شد: “ريكرو” يك ورزش است المپيك و ميدان “پيچيده” ميدان جهاني است كه ما در آن قرار داريم استان قزوين ما سالهاست حرفي براي گفتن داريم و اسماعيل عبادي و جبرئيل عبادي بخشي از كشور و استان محسوب مي شوند.

وي افزود: آقاي اسماعيل عبادي سرمربي تيم جوانان و آقاي جبرئيل عبادي سرمربي تيم پارالمپيك بودند كه در توكيو نيز حضور داشتند.

برخورداري گفت: امكاناتي كه امروز در كميته تيراندازي داريم متعلق به 20 سال پيش است و راهي براي خريد تجهيزات جديد كه بسيار گران شده وجود ندارد. بودجه ما نداريم و با يك چالش جدي روبرو هستيم.

image_2021_9_20-10_46_15_77_JDt

وي افزود: تجهيزات اين ميدان به گونه اي وارد مي شود كه قيمت كمان “پيچيده” بين 50 تا 150 ميليون تومان و كمان ميدان “ريكرو” بين 20 تا 90 ميليون تومان است كه با بودجه هاي هيئت مديره قادر به ارائه حتي يك مورد است. ما هم كماندار نيستيم.

رئيس كميته تيراندازي با تيراندازي با كمان استان قزوين يادآور شد: بايد فضاي مناسبي براي اين ورزش ايجاد كنيم و بستري ايجاد كنيم تا ورزشكاران و امكان حضور در آنها ديده شود رقابت داراي مالكيت بين المللي و ملي است.

برخورداري افزود: بيشتر تلاش و كمك ما اين است كه ورزشكاران را در مسير صحيح قرار دهيم و از اين نظر قصد داريم هر ماه يك روز تمرين كنيم. تيم ملي از قزوين دعوت كنيد تا ورزشكاران را در مناطق “ريكرو” و “كامپوند” تربيت كند و تجربيات را به خوبي منتقل كند.

وي گفت: در شرايط فعلي ، در سه ماه گذشته ، شوراهاي شهر نيز فعال بوده و مسابقات “يكي در ليست” را برگزار كرده ايم و در تلاش هستيم با برگزاري رتبه هر سه ماه يكبار قهرمان استان را مشخص كنيم و در هر فصل “

قهرمان تيراندازي با كمان در بازي هاي المپيك كشورمان تصريح كرد: با برگزاري مسابقات نهايي نيز برنامه ريزي كرديم تا قهرمان هر رشته را مشخص كرده و به ارتقاي كيفيت اين ورزش كمك كنيم.

image_2021_9_19-9_29_12_980_rXR

استعدادهاي ورزشي در تيراندازي با كمان را بشناسيد

وي گفت: يكي از اهداف توجه به استعدادهاي اين حوزه است وزارت ورزش اداره ورزش و جوانان استان زمينه را براي مشاركت ورزشكاران در بازي هاي المپيك استعدادهاي برتر ، كه در اين بخش روي آن تمركز كرديم ، و براي سنين 15 تا 18 سال آماده مي كند. سرمايه گذاري ما شرايطي را براي خريد تجهيزات ورزشي انجام داده ايم و در تلاش هستيم تا ورزشكاران آموزش رايگان ببينند و بتوانند در مسابقات شركت كنند.

برخورداري اظهار داشت: حدود 16 ورزشكار رسمي در مسابقات “رتبه يك” استان شركت كردند كه اكثر آنها نوجوانان و جوانان بودند و مطمئناً حضور اين افراد در مسابقات بعدي افزايش مي يابد كه مي تواند آينده اين ورزش را تضمين كند. به

توسعه تيراندازي با كمان در مدارس

وي در خصوص توسعه تيراندازي با كمان در مدارس گفت: ملاقات با دكتر صادقي مسئول تربيت بدني. آموزش و پرورش استان ما داشتيم و هماهنگي هاي لازم انجام شد و خوشبختانه فرصت هاي خوبي در آموزش و پرورش وجود دارد كه قرار بود توسط هيئت مديره ارائه دهيم و در اختيار مربي قرار دهيم. تحصيلات بودن.

1222

بارخورداري گفت: “امسال يا سال آينده ، با بهبود شرايط در كرونا ، اميدواريم بتوانيم سخنراني هاي حضوري بيشتري داشته باشيم و مردم را از طريق آموزش هاي تخصصي لازم علاقه مند كنيم.”

وي با اشاره به فضاي نامناسب براي تمرينات تيراندازي با كمان گفت: اين ميدان فقط بايد در فضاي باز نگهداري شود و در حال حاضر ما فضاي بيرون سالن ورزشي الهيه در شهر مينودر را كه كثيف است و غير استاندارد نه و سلامتي اين امر ورزشكاران را تهديد مي كند و تجهيزات آسيب مي بينند. ما انتظار داريم كه شوراي شهر و شهردار قزوينا به روكش آسفالت منطقه كمك كنند تا ورزشكاران از فضايي استاندارد برخوردار شوند تا انگيزه ورزشكاران كم نشود.

رئيس كميته تيراندازي با كمان استان قزوين گفت: انتظار داشتن روكش آسفالت براي 700 متر فضا ممكن است حداقل نياز گروهي از ورزشكاران باشد كه اميدواريم مسئولان به آن توجه كرده و براي اطمينان از آن گام بردارند.

برخورداري افزود: در شهر قزوين فقط اين فضا و كليه رشته هاي 70 متري ، 50 متري ، 30 متري و 18 متري را در تمام روزها به جز فصل داريم. زمستان بايد در فضاي باز نگهداري شود و سازگاري با اين فضا يك ضرورت است.

وي اظهار داشت: تمركز همه فعاليتها بايد گذار به ورزش قهرماني باشد و در اين بين نبود مربي يكي از چالشهاي جدي است ، دو روز در ماه افزايش دهيد تا سطح كيفي ورزشكاران افزايش يابد.

برخورداري گفت: البته در ميان مدت و بلند مدت به مربي در سطح بالا و جهاني نياز داريم تا بتوانيم مدال بگيريم ، بنابراين از اين نظر رتبه بندي هر فصل براي تقويت انگيزه ورزشكاران و مربيان و در شناسايي و كشف جوانان و نوجوانان فرصت داشته باشيد.

121

وي در مورد انتظارات اين هيئت از اداره ورزش استان نيز گفت: از آنجا كه تيراندازي يكي از ورزشهايي است كه پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) دستور داده است ، انتظار حمايت بيشتري داريم البته آقاي علايي مقدم. مدير عامل ورزش و جوانان دولت آنها تا كنون به خوبي پشتيباني شده اند ، اما ما انتظار كمك بيشتري داريم و معتقديم كه مي توانيم اين رشته را در سراسر جهان گسترش دهيم و قهرمانان بزرگي را به ارمغان بياوريم جهان معرفي كنيد.

رئيس كميته تيراندازي با كمان استان قزوين يادآور شد: اين رشته ظرفيت زيادي براي كسب مدال دارد و براي كسب افتخار در عرصه ها و پرچم جهاني نياز به تغيير و حمايت مالي بيشتر دارد. IR آن را تكان دهيد.

وي گفت: در اين زمينه سه ورزشكار مي توانند 5 مدال كسب كنند و توزيع مدال در آن زياد و با حداقل سرمايه ما مي توانيم مدال هاي رنگارنگ كسب كنيم.

برخورداري افزود: داشتن تيم در برخي رشته ها چندين ميليارد تومان هزينه دارد و گاهي هم خروجي خوبي ندارد ، اما در زمينه تيراندازي با 50 ميليون تومان مي توانيم يك تيم استاني تشكيل دهيم كه مدال هم مي گيرد.

زمينه هاي ورزشي

رئيس كميته تيراندازي با كمان استان قزوين گفت: حامي انگيزه چنداني براي مشاركت در اين رشته ندارد زيرا ممكن است كمتر ديده شوند و در ورزش هايي كه مخاطبان بيشتري دارند فعاليت كنند در حالي كه در زمينه تيراندازي 10 مدال و رشته اي از اين قبيل. مانند واليبال تنها يك مدال در مسابقات جهاني به اشتراك گذاشته مي شود ، بنابراين ما انتظار داريم كه اين رشته از ظلم و انزواي خارج شده و مورد توجه جدي تري قرار گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.