نرم افزار هاي CRM تحت وب

به خبرنامه به روز و تخصصي تكنولوژي خوش آمديد.

نرم افزار هاي CRM تحت وب

۶ بازديد

در دنياي امروزي و با گسترش اينترنت ميزان استفاده از نرم افزارهاي  CRM تحت وب افزايش پيدا كرده است به طوري كه انواع كسب و كارهاي كوچك و بزرگ از آنها استفاده مي كنند. نرم‌افزار ها انواع مختلفي دارند و شركت‌ها با توجه به نيازهاي مشتريان از مدل هاي متفاوتي براي استفاده انتخاب مي كنند. …

منبع: سايت اسپرت نيوز
نرم افزار هاي CRM تحت وب

نرم افزار هاي CRM تحت وب https://sports-news.ir/نرم-افزار-هاي-crm-تحت-وب/ اخبار ورزشي Sun, 03 Oct 2021 20:37:31 0000 عمومي https://sports-news.ir/?p=6091

در دنياي امروزي و با گسترش اينترنت ميزان استفاده از نرم افزارهاي  CRM تحت وب افزايش پيدا كرده است به طوري كه انواع كسب و كارهاي كوچك و بزرگ از آنها استفاده مي كنند. نرم‌افزار ها انواع مختلفي دارند و شركت‌ها با توجه به نيازهاي مشتريان از مدل هاي متفاوتي براي استفاده انتخاب مي كنند. …

منبع: سايت اسپرت نيوز
نرم افزار هاي CRM تحت وب

در دنياي امروزي و با گسترش اينترنت ميزان استفاده از نرم افزارهاي  CRM تحت وب افزايش پيدا كرده است به طوري كه انواع كسب و كارهاي كوچك و بزرگ از آنها استفاده مي كنند. نرم‌افزار ها انواع مختلفي دارند و شركت‌ها با توجه به نيازهاي مشتريان از مدل هاي متفاوتي براي استفاده انتخاب مي كنند. در واقع سيستم هاي تحت وب به هر سيستمي كه تحت نظر اينترنت قابل استفاده باشد، نرم‌افزار تحت وب ناميده مي شود.

از مشكلات شركت ها ناتواني در انتخاب يك نرم افزارهاي CRM تحت وب مطلوب مي باشد آنها نمي دانند از كدام يك به بهترين شكل استفاده كنند زيرا براي انتخاب هر كدام ويژگي ها و نظرات فراواني وجود دارد. پس بايد به صورت دقيق بررسي شود تا قدرت انتخاب داشته باشند  نرم افزارهاي CRM تحت وب به دو نوع تقسيم مي شوند. در ادامه با هر كدام آشنا خواهيم شد.

 نرم افزارهاي CRM تحت وب ابري

با انتخاب اين نوع از نرم افزار  مي توانيد به تعداد مخاطبان موجود در سيستم ، مجوزهاي نرم افزاري تهيه كنيد همچنين منابع اطلاعاتي سي آر ام روي سيستم هاي شما نصب خواهد شد. مجوز هاي نرم افزاري به صورت مقدماتي بوده و يكبار خريداري مي‌شود اما براي پيش نيازهاي بعدي شايد نياز به پرداخت هزينه هاي اضافي باشد.

 نرم افزارهاي CRM تحت وب غير ابري

سيستم فضاي غير ابري يك  شبكه اشتراكي مي باشد كه به صورت ماهيانه يا ساليانه با توجه به زمانبندي قيمت گذاري شده و هزينه پرداخت مي شود با اين كار به شما اين توانايي را خواهد داد تا از طريق اتصال به اينترنت به سيستم  دسترسي پيدا كنيد. اطلاعات در فضاي غير ابري ثبت شده و به جاي سرور سازمان در سيستم‌هاي فروشنده قرار دارد. بايد توجه كنيد كه ارائه كنندگان اين مدل از سيستم تحت وب تنها بخش محدودي براي ذخيره كردن اطلاعات در اختيار آنها قرار ‌داده و براي انجام ذخيره داده هاي ديگر بايد هزينه ديگري پرداخت شود.

پس از شناخت انواع نرم افزارهاي CRM تحت وب براي انتخاب هر كدام بايد بدانيم چه اولويتها و ويژگي هاي خاصي در آن ها جستجو و قابل استفاده خواهد شد:

  • امنيت اطلاعات

در مورد اطلاعات تجاري و اسناد مهم ، رعايت امنيت بسيار مهم مي باشد پس در هر كسب و كار تجاري محافظت از اطلاعات اختصاصي  بخش بسيار مهمي مي باشد. در مورد اين موضوع بايد گفت نرم افزارهاي CRM تحت وب ابري بر سرورهاي شركت خود قرار دارد اما نرم افزار سي آر ام فضاي غير ابري بر روي سرورهاي ديگر قرار خواهند داشت. زماني كه داده ها بر سرورهاي شركت خودتان ذخيره شود، مي توانيد اين اطمينان را داشته باشيد كه اطلاعات شما در هر زماني به صورت محفوظ قرار دارد اما اين اطمينان به دست آمده را در مدل ذخيره سازي فضاي غير ابري نخواهيد داشت زيرا اطلاعات در سرور ديگري قرار دارد.

  • ميزان دسترسي به سيستم

در تعدادي از سيستم هاي كاري، كاركنان در هر زمان و در هر موقعيت مكاني مي توانند از سيستم هاي كاري استفاده كنند يا برعكس آن در ساعات كاري فعاليت مناسب را نداشته باشند. بنابراين ايجاد نظم در سازمان افزايش پيدا مي كند. پس بايد، با توجه به تيم كاركنان شركت خود نوع نرم افزار را با توجه به عملكرد آن ها انتخاب كنيد. سيستم تحت وب فضاي ابري اين قابليت را خواهد داشت كه از طريق ابزار هاي هوشمند در هر زمان و مكاني با متصل شدن به اينترنت به سيستم  دسترسي و از آن استفاده كنيد. اين دسترسي آسان سبب خواهد شد كاركنان در هر حالت از سيستم كاري خود جدا نشوند. البته بايد گفت سيستم  تحت وب غير ابري هم توانايي انجام اين روند را خواهد داشت كه براي كاركنان در همه حال قابل استفاده باشد.

  • وضعيت هاي نرم افزارهاي CRM تحت وب

 طراحي هاي نرم افزارهاي CRM تحت وب به صورتي مي باشد كه كاربردهاي زيادي را براي آنها به وجود آورده اما بايد توجه داشت كه قابليت نرم افزارهاي CRM تحت وب ابري بسيار بيشتر از نسخه هاي غير ابري آن خواهد بود.

با توجه به مقايسه صورت گرفته و در نظر گرفتن كاربرد هر نوع از نرم افزارهاي CRM تحت وب بنظر مي آيد استفاده از نرم افزار ابري مناسب تر مي باشد. اكنون به بررسي مزيت هاي اين نرم افزار مي پردازيم .

 نرم افزارهاي CRM تحت وب ابري ارزان

يكي از مهمترين مزاياي استفاده از سيستم هاي ابري به صرفه بودن در پرداخت هزينه ها مي باشد در اين مدل نياز به خريد سخت افزار وجود نخواهد داشت. در واقع سازمان ها با توجه به ميزان زمان استفاده خود به صورت  يكباره اشتراك خريداري مي‌كنند اين موضوع سبب صرفه جويي در هزينه‌ها خواهد شود.همچنين در بهينه سازي زمان اهميت خواهد داشت. استفاده از سيستم هاي غير ابري سازمان‌ها بايد زمان زيادي را براي  بروز رساني پشتيباني و حفظ امنيت صرف كنند اما در سيستم هاي ابري تمام اين اتفاقات توسط شركت ارائه دهنده خدمات ابري انجام مي شود

 كاهش از دست دادن اطلاعات

در نرم افزارهاي CRM تحت وب از بين رفتن اطلاعات كمتر اتفاق خواهد مي افتد به طوري كه شركت ارائه دهنده اين مدل از روش هاي يكپارچه و منظمي در جهت امنيت داده ها استفاده مي كنند اين شركت ه مي‌توانند از بيشترين ميزان استانداردهاي اطلاعاتي استفاده كنند علاوه بر آن از ترفند هاي منظمي در جهت پشتيباني و نگهداري استفاده كرده و از تهديدهاي پيش رو جلوگيري خواهند كرد.

 در دسترس بودن

از مهمترين مزاياي نرم افزارهاي CRM تحت وب ابري توانايي دسترسي بدون محدوديت خواهد بود با اتصال اينترنت اين امكان وجود خواهد داشت تا بتوانيد به فعاليت خود ادامه دهيد.

 به روز رساني خودكار

در سيستم هاي غير ابري در جهت  بروز رساني و پشتيبان گيري سيستم بايد هزينه هايي پرداخت نمود اما در استفاده از نرم‌ افزارهاي ابري امكان بروز رساني خودكار وجود داشته و نيازي به پرداخت هزينه نخواهد بود. علاوه بر آن انجام هرگونه تغييرات جديد به صورت خودكار اعمال شده و كاربران فقط بر موضوع كاري خود متمركز مي شوند.

 نظم و يكپارچگي

يكي ديگر از مزيت هاي نرم افزارهاي CRM تحت وب استفاده از چندين برنامه به صورت تركيبي و ادغام شده خواهد بود. در اين روند كاركنان مي توانند اطلاعات خود را در بخش هاي مختلف به اشتراك گذاشته به شيوه‌ هاي متفاوت با يكديگر در ارتباط باشند. ايجاد نظر مخصوصاً در سازمان هايي كه  داراي نمايندگي هاي بزرگ مي باشند از اهميت ويژه‌اي برخوردار خواهد بود زيرا سبب افزايش سرعت در انجام امور مي شود.

يكي از بهترين نرم افزارهاي تحت وب CRM نرم افزار CRM ركاما مي باشد. براي اطلاع از كاربردهاي كامل اين نرم افزار كاربردي به صفحه نرم افزار CRM تحت وب ركاما مراجعه نماييد.

منبع: سايت اسپرت نيوز
نرم افزار هاي CRM تحت وب

توضیحاتی راجب نرم افزار دریم ویور

دریم ویور این امکان را به شما می‌دهد که بدون کدنویسی، یک وبسایت را ایجادکنید. این برنامه برای افراد مبتدی و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب بسیار مفید است. با این نرم‌افزار می‌توانید سایت‌های زیادی را ایجادکنید، اما این برنامه محدودیت‌هایی نیز دارد، برای اینکه بتوانید وبسایت ایده‌آلی طراحی کنید نیاز دارید که روی کدنویسی CSS , HTML مسلط باشید.

این برنامه برای افرادی که کدنویسی می‌کنند مزایای زیادی به همراه دارد. باعث برجسته‌شدن کد می‌شود و به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی کد را بخوانید و خطاهای احتمالی را بررسی کنید. از دیگر مزایای این برنامه برای کدنویسان می‌توان به وجود ابزار مدیریت فایل و اعتبارسنجی کد اشاره‌کرد.

همچنین، دریم‌ویور پلتفرمی بسیار موثر برای افرادی است که می‌خواهند سایت‌های ساده را راه‌اندازی کنند. تمپلت‌های موجود در این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا طرح‌های زیادی را در سایت خود به کار ببرید. در آخرین نسخه این برنامه، ویژگی Live view به شما امکان می‌دهد که ظاهر سایت خود را بصورت آنلاین مشاهده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.